جستجو

راهنمای احراز هویت

ابتدا  >> ثبت نام << کنید

👇🏼 👇🏼👇🏼 👇🏼👇🏼 👇🏼👇🏼 👇🏼

1- 📱  تایید شماره موبایل >اینجا<<

2-  🪪 آپلود کارت ملی و سلفی با تعهد نامه >>اینجا<<

🤳>>متن تعهد نامه<<📝✍

3-💳 ثبت کارت بانکی >>اینجا<<

اطلاعات بیشتر در ادامه صفحه 👇🏼 👇🏼👇🏼 👇🏼

 

1- تایید شماره تماس

 پس از ثبتنام یک کد به صورت خودکار به موبایل ثبت نامی شما ارسال می گردد که آن را در صفحه تایید شماره همراه (اینجا) وارد می نمایید.
نکته: در صورتی که پیامک را به هر دلیلی بعد از گذشت 5 دقیقه دریافت نکردید می توانید با کلید بر روی ارسال مجدد آن را دریافت کنید.

2- آپلود کارت ملی و سلفی با تعهد نامه

 پس از احراز تلفن همراه به صفحه احراز هویت فردی (اینجا) هدایت می شوید. که در این صفحه باید 2 تصویر بار گذاری نمایید:

-عکس اصل کارت ملی (به صورتی که خوانا باشد و تمامی چهار گوشه کارت در تصویر باشد.)

- تصویر سلفی خودتان در حالی که کارت ملی را در یک دست و برگه تعهد را در دست دیگر دارید. (متن تعهد نامه باید عینا مطابق با نمونه باشد)

 

نمونه متن تعهد نامه:

 

 

3- ثبت کارت بانکی

پس از بارگذاری تصاویر به صفحه احراز هویت بانکی (اینجا) رفته و شماره کارتی که قصد خرید با آن دارید را ثبت می کنید.

 

پس از انجام این مراحل بین 10 تا 30 دقیقه احراز شما تکمیل خواهد شد ( توجه داشته باشید بین ساعت 9 صبح الی 12 شب این فرایند انجام می گردد)

 




 

 

 

 

کاربرانی که بیش از 20 میلیون تومان خرید کرده اند و یا قصد فروش به سایت ایرانیان ووچر را دارند باید مراحل زیر را بعد از طی کردن مراحل بالا انجام دهند: 


1- ارسال ویدیو سلفی با در دست داشتن کارت شناسایی و قرائت متن تعهد نامه به ایمیل ما به نشانی (info@iranianvoucher.com) و یا ارسال آن از طریق تلگرام با شماره ثبت شده ایشان به تلگرام ما به آدرس (https://t.me/iranian_voucher) 

2- ارسال یک تصویر از یکی از قبوض (آب، برق، گاز) و یا اجاره نامه معتبر که در آن کد پستی و آدرس قید شده باشد به نام خود ایشان و یا خانواده درجه یک ایشان (به همراه کارت ملی یا مشخصات ایشان)  به ایمیل ما به نشانی (info@iranianvoucher.com) و یا ارسال آن از طریق تلگرام با شماره ثبت شده ایشان به تلگرام ما به آدرس (https://t.me/iranian_voucher)

3- احراز تلفن تماس ثابت 

 

نکات:

- فروش تتر، پرفکت مانی و یا ووچر های اعتباری دیگر به سایت ایرانیان ووچر فقط بعد از انجام حداقل یک خرید از سایت امکان پذیر می باشد.
- کاربرانی که قصد بستن حساب کاربری خود را دارند باید یک متن درخواست به نشانی ایمیل سایت به نشانی (info@iranianvoucher.com) ارسال کنند.
- کاربرانی که برای شرکت حقوقی قصد خرید دارند باید با ارایه مستندات کافی به آدرس ایمیل ما به نشانی (info@iranianvoucher.com) اقدام به حقوقی کردن حساب خود کنند.
- کاربرانی که قصد خرید ووچر برای شخص یا اشخاص دیگر در داخل و یا خارج از کشور دارند باید مشخصات فردی ایشان را برای ما ارسال نماین به همراه توضیح کامل برای دلیل انتقال ایشان.
- کاربرانی که قصد خرید به صورت دایمی دارند باید اقدام به امضای قرارداد دایمی نمایند.